Тенденції розвитку краєзнавчої освіти у змісті методичних рекомендацій для вчителів зош із формування творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи

Автор(и)

  • А. А. Самолюк Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University , ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды» , ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3315

Ключові слова:

краєзнавча освіта, учні основної школи, творча активність, творчий потенціал, туристсько-краєзнавча освіта

Анотація

Самалюк А. А. Тенденції розвитку краєзнавчої освіти у змісті методичних рекомендацій для вчителів зош із формування творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи.

У статті розкрито тенденції розвитку краєзнавчої освіти як складника природознавчої освіти. Доведено, що оволодіння краєзнавчим матеріалом сприяє активізації творчого потенціалу в учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. А. Самолюк, афіліація Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University, ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды», ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Тенденції розвитку краєзнавчої освіти у змісті методичних рекомендацій для вчителів зош із формування творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 229-233. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3315