Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383Ключові слова:
діагностичні компетенції, діагностична компетентність, основні етапи та компоненти формування діагностичних компетенцій майбутніх учителів початкової школиАнотація
Мартиненко С. М. Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.
У статті обґрунтовано систему діагностичних компетенцій, якими мають володіти майбутні вчителі початкової школи; визначено поетапність їх формування; охарактеризовано основні компоненти формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи під час професійної підготовки.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. М. Мартиненко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 26-31. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383