Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3384Ключові слова:
студент з обмеженими можливостями, професійна підготовка, сліпий, інформаційні технології, інклюзивне навчанняАнотація
Тулашвілі Ю. Й. Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору.
У статті розглянуто роль у навчанні людей із порушеннями зору сучасних інформаційних комп’ютерних технологій, а також застосування їх у процесі професійної підготовки студентів обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Ю. Й. Тулашвілі

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Комп’ютерні технології як системотвірний чинник переходу до інклюзивного навчання осіб із порушеннями зору. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 32-38. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3384