Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів

Автор(и)

  • І. В. Казанжи Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3394

Ключові слова:

євроінтеграція, компетентнісний підхід, професійно-виховна компетентність, готовність до виховної роботи

Анотація

Казанжи І. В. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів.

У статті йдеться про значення компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців в умовах євроінтеграційних процесів; розкрито складові професійно-виховної компетенції учителів початкової школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. В. Казанжи, афіліація Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 92-97. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3394