Моделювання системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3408Ключові слова:
вища педагогічна освіта, майбутній учитель природничих дисциплін, моделювання процесу підготовки, сендвіч-модель, профільна середня школаАнотація
Оніпко В. В. Моделювання системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі.
У статті розглянуто наукові основи моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя, теоретично обґрунтовано використання сучасної функціональної багатошарової моделі у вищій педагогічній освіті, визначено специфіку побудови і реалізацію сендвіч-моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній середній школі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Оніпко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Моделювання системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 173-182. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3408