Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3411Ключові слова:
критерій, показник, готовність до профільного навчання, вчитель технологійАнотація
Пригодій М. А. Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів.
У статті подано результати теоретичного узагальнення з проблеми обґрунтування критеріїв та рівнів оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 М. А. Пригодій

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Розроблення критеріїв та рівні оцінювання готовності майбутніх учителів до профільного навчання учнів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 194-198. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3411