Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій

Автор(и)

  • С. М. Єфіменко V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3424

Ключові слова:

інтелектуальний потенціал, творчий потенціал, інтелектуально-творчий потенціал вчителя технологій

Анотація

Єфіменко С. М. Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій.

У статті запропоновано узагальнену структуру інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій. Розкрито структурні складники цього особистісного утворення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. М. Єфіменко, афіліація V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 267-274. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3424