Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3425Ключові слова:
компетентність, компетенція, комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи, мовна компетенція, мовленнєва компетенція, соціолінгвістична компетенціяАнотація
Кипиченко Н. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема.
У статті розглянуто основні підходи вітчизняних і зарубіжних науковців до визначення сутності та структури комунікативної компетентності; уточнено сутність та зміст поняття «комунікативна компетентність учителя початкової школи», визначено структурні компоненти комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. Кипиченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 274-279. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3425