Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій

Автор(и)

  • О. С. Севастьянова Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3426

Ключові слова:

професійна компетентність, активні методи навчання, технологія, учитель технологічної освіти

Анотація

Севастьянова О. С. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій.

У статті висвітлено погляди на проблему формування професійної компетентності педагога, подано структуру професійної компетентності сучасного вчителя технологій, розглянуто підходи до визначення поняття «професійна компетентність». Звертається увага на сутність інноваційних технологій як аспекту підготовки майбутніх учителів технологічної освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. С. Севастьянова, афіліація Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    асистент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 280-284. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3426