Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3427Ключові слова:
інтеграція, міжпредметні зв’язки, технічні дисципліни, навчальний процесАнотація
Коньок М. М. Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій.
У статті зроблено спробу розв’язання окремого аспекту проблеми посилення міжпредметних зв’язків на заняттях з фахових дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технологій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 М. М. Rоньок

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологічні вимоги до здійснення міжпредметних зв’язків у процесі підготовки майбутнього вчителя технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 284-290. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3427