Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій

Автор(и)

  • І. В. Цісарук Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets , Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко , Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3435

Ключові слова:

самостійна робота, практичні заняття, студент, самореалізація

Анотація

Цісарук І. В. Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій.

У статті розкрито основні підходи до проблеми організації самостійної роботи майбутніх фахівців, проаналізовано роль самостійної роботи на практичних заняттях технологічних дисциплін.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. В. Цісарук, афіліація Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets, Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко, Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

    асистент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 327-331. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3435