Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3435Ключові слова:
самостійна робота, практичні заняття, студент, самореалізаціяАнотація
Цісарук І. В. Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій.
У статті розкрито основні підходи до проблеми організації самостійної роботи майбутніх фахівців, проаналізовано роль самостійної роботи на практичних заняттях технологічних дисциплін.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 І. В. Цісарук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи майбутніх учителів технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 327-331. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3435