Методологічні засади дослідження освітньо-виховної діяльності православних братств у Західній Україні у міжвоєнний період 1921-1939 рр.

Автор(и)

  • С. В. Мишкарьова Рівненський державний гуманітарний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3436

Ключові слова:

православні братства, методологія дослідження, освітньо-виховної діяльність, теоретичний аналіз

Анотація

Мишкарьова С. В. Методологічні засади дослідження освітньо-виховної діяльності православних братств у Західній Україні у міжвоєнний період 1921-1939 рр.

У статті здійснено аналіз методологічних засад та основних теоретичних підходів до проблеми дослідження освітньо-виховної діяльності православних братств у Західній Україні у м іжвоєнний період 1921-1939 рр., що використовуються в історії педагогіки як необхідні для цілісного і системного аналізу історико-педагогічних явищ і процесів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. В. Мишкарьова, афіліація Рівненський державний гуманітарний університет

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Методологічні засади дослідження освітньо-виховної діяльності православних братств у Західній Україні у міжвоєнний період 1921-1939 рр. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 331-338. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3436