Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3447Ключові слова:
етно-художня культура, народне виховання, народні традиціїАнотація
Шинкаренко В.В. Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя.
У статті шляхом зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації обґрунтовано слушність організації навчального процесу на основі народних традицій. Розкрито засоби й методи народного виховання, запропоновано рекомендації з практичного використання отриманих результатів задля ефективного формування компетентності майбутнього вчителя.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Шинкаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 392-397. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3447