Підготовка майбутніх учителів технологій до майбутньої професійної діяльності під час вивчення дисципліни «вибрані питання метрології»

Автор(и)

  • Н. В. Мироненко Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3448

Ключові слова:

майбутні учителі технологій, професійна діяльність, метрологія, інноваційні технології

Анотація

Мироненко Н. В. Підготовка майбутніх учителів технологій до майбутньої професійної діяльності під час вивчення дисципліни «вибрані питання метрології».

У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів технологій до майбутньої професійної діяльності під час вивчення дисципліни «Вибрані питання метрології».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. В. Мироненко, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Підготовка майбутніх учителів технологій до майбутньої професійної діяльності під час вивчення дисципліни «вибрані питання метрології». (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 398-402. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3448