Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451Ключові слова:
компетентність, самоосвіта, самоосвітня діяльність, вчитель технологіїАнотація
Хріненко Т. В. Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій.
У статті визначено сутність самоосвітньої діяльності вчителя технологій у формуванні професійної компетентності, проаналізовано зміст поняття «самоосвіта вчителя технологій».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. В. Хріненко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 412-415. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451