Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій

Автор(и)

  • Т. В. Хріненко V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University , Кировоградский ГПУ им. В. Винниченко , Кіровоградський ДПУ ім. В. Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451

Ключові слова:

компетентність, самоосвіта, самоосвітня діяльність, вчитель технології

Анотація

Хріненко Т. В. Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій.

У статті визначено сутність самоосвітньої діяльності вчителя технологій у формуванні професійної компетентності, проаналізовано зміст поняття «самоосвіта вчителя технологій».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. В. Хріненко, афіліація V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University, Кировоградский ГПУ им. В. Винниченко, Кіровоградський ДПУ ім. В. Винниченка

    завідуюча швейною майстернею

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Самоосвіта як умова формування професійної компетентності майбутньго вчителя технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 412-415. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3451