Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів

Автор(и)

  • В. А. Яковлєва Eastern Ukrainian National University named after. Volodymyr Dahl (Severodonetsk) , Восточноукраинский национальный университет им. Владимира Даля (г. Северодонецк) , Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (м. Луганськ)

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3454

Ключові слова:

компетентність, життєва компетентність, інтерактивні технології, профільне навчання, випускники шкіл-інтернатів

Анотація

Яковлєва В. А. Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів.

У статті розкрито можливості формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів за допомогою профільного навчання. Профільное навчання розглядається з позиції інтерактивної технології. Розкривають умови інтеракції учнів у процесі профільного навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. А. Яковлєва, афіліація Eastern Ukrainian National University named after. Volodymyr Dahl (Severodonetsk), Восточноукраинский национальный университет им. Владимира Даля (г. Северодонецк), Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (м. Луганськ)

    докторант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 429-434. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3454