Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі)

Автор(и)

  • Н. Л. Сеньовська Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University , Тернопольский национальный педагогический университет имени В. Гнатюка , Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3458

Ключові слова:

ґендер, ґендерні стереотипи, ґендерний підхід в освіті, гендерний аспект вивчення драматичних творів

Анотація

Сеньовська Н. Л. Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі).

У статті охарактеризовано ґендерний підхід у середній освіті, що полягає як у тиражуванні наявних ґендерних стереотипів, так і в просуванні ідей ґендерної рівності. Описано ґендерний аналіз драматичних поем Лесі Українки як один із засобів корекції процесу соціалізації молоді залежно від статі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. Л. Сеньовська, афіліація Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, Тернопольский национальный педагогический университет имени В. Гнатюка, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка

    кандидат пед. наук, асистент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 439-444. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3458