Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3458Ключові слова:
ґендер, ґендерні стереотипи, ґендерний підхід в освіті, гендерний аспект вивчення драматичних творівАнотація
Сеньовська Н. Л. Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі).
У статті охарактеризовано ґендерний підхід у середній освіті, що полягає як у тиражуванні наявних ґендерних стереотипів, так і в просуванні ідей ґендерної рівності. Описано ґендерний аналіз драматичних поем Лесі Українки як один із засобів корекції процесу соціалізації молоді залежно від статі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. Л. Сеньовська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі). (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 439-444. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3458