Особливості вивчення електротехнічних робіт у 7-9 класах основної школи

Автор(и)

  • С. О. Кононенко Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University , Кировоградский государственный педагогический университет имени В. Винниченко , Кіровоградський ДПУ імені В. Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3459

Ключові слова:

методика, електротехніка, технології, електротехнічні роботи

Анотація

Кононенко С. О. Особливості вивчення електротехнічних робіт у 7-9 класах основної школи.
У статті запропоновано методику викладання електротехнічних робіт для учнів 7-9 класівпід час вивчення курсу «Технології» відповідно до чинної нової редакції навчальної програми.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. О. Кононенко, афіліація Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Кировоградский государственный педагогический университет имени В. Винниченко, Кіровоградський ДПУ імені В. Винниченка

    Кононенко С. О. Особливості вивчення електротехнічних робіт у 7-9 класах основної школи.

    У статті запропоновано методику викладання електротехнічних робіт для учнів 7-9 класів
    під час вивчення курсу «Технології» відповідно до чинної нової редакції навчальної програми

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Особливості вивчення електротехнічних робіт у 7-9 класах основної школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 444-450. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3459