Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3463Ключові слова:
професійно-технічна освіта, термінологія, історичний досвідАнотація
Жаворонков О. М. Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди.
У статті розглянуто сутність професійно-технічної освіти та його роль у розвитку держави. Здійснено критичний аналіз терміну «професійно-технічна освіта», який використовувався в різні історичні періоди. Сформульовано та обґрунтовано авторське бачення цього терміна. Адаптовано роль професійно-технічної освіти до сучасних економічних умов.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. Н. Жаворонков

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 469-473. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3463