Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди

Автор(и)

  • А. Н. Жаворонков Crimean Humanitarian University , Крымский гуманитарный университет , Кримський гуманітарний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3463

Ключові слова:

професійно-технічна освіта, термінологія, історичний досвід

Анотація

Жаворонков О. М. Сутність професійно-технічної освіти у різні історичні періоди.

У статті розглянуто сутність професійно-технічної освіти та його роль у розвитку держави. Здійснено критичний аналіз терміну «професійно-технічна освіта», який використовувався в різні історичні періоди. Сформульовано та обґрунтовано авторське бачення цього терміна. Адаптовано роль професійно-технічної освіти до сучасних економічних умов.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. Н. Жаворонков, афіліація Crimean Humanitarian University, Крымский гуманитарный университет, Кримський гуманітарний університет

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати