Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3465Ключові слова:
експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, науковометодична робота, модель, функціяАнотація
Хацаюк Н. С. Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах.
У статті теоретично обґрунтовано базові функції моделі організації науковометодичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. Доведено, що модель організації науково-методичної роботи має служити інструментом для удосконалення системи науково-методичної роботи через розкриття її функцій. Проаналізовано функції науково-методичної роботи, що розкриті в працях сучасних науковців.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. С. Хацаюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 481-487. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3465