Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах.

Автор(и)

  • Н. С. Хацаюк Tavrida National V.I. Vernadsky University , Таврический национальный университет имени В.И. Вернадского , Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3465

Ключові слова:

експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, науковометодична робота, модель, функція

Анотація

Хацаюк Н. С. Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах.

У статті теоретично обґрунтовано базові функції моделі організації науковометодичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. Доведено, що модель організації науково-методичної роботи має служити інструментом для удосконалення системи науково-методичної роботи через розкриття її функцій. Проаналізовано функції науково-методичної роботи, що розкриті в працях сучасних науковців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. С. Хацаюк, афіліація Tavrida National V.I. Vernadsky University, Таврический национальный университет имени В.И. Вернадского, Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Обґрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 481-487. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3465