Накопичення досвіду сенсорного розвитку дітей у стародавні часи

Автор(и)

  • І. А. Барбашова Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3478

Ключові слова:

особистість, розвиток, сприймання, освіта, школа, учні, навчання, зміст, методи, засоби, форми

Анотація

Барбашова І. А. Накопичення досвіду сенсорного розвитку дітей у стародавні часи.

У статті схарактеризовано еволюцію проблеми сенсорного розвитку дітей у стародавні часи (зародження виховання – ІV ст.), здійснено аналіз перших філософських обґрунтувань значення сприймання в пізнанні навколишньої дійсності, розкрито змістовий і організаційно-методичний потенціал цілеспрямованого навчання школярів перцепції.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. А. Барбашова, афіліація Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати