Накопичення досвіду сенсорного розвитку дітей у стародавні часи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3478Ключові слова:
особистість, розвиток, сприймання, освіта, школа, учні, навчання, зміст, методи, засоби, формиАнотація
Барбашова І. А. Накопичення досвіду сенсорного розвитку дітей у стародавні часи.
У статті схарактеризовано еволюцію проблеми сенсорного розвитку дітей у стародавні часи (зародження виховання – ІV ст.), здійснено аналіз перших філософських обґрунтувань значення сприймання в пізнанні навколишньої дійсності, розкрито змістовий і організаційно-методичний потенціал цілеспрямованого навчання школярів перцепції.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 І. А. Барбашова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Накопичення досвіду сенсорного розвитку дітей у стародавні часи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 545-550. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3478