Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3482Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, технологічна освіта, навчально контролюючі програми, організація навчальної діяльності, загально технічні дисципліниАнотація
Кучма О. І., Цись О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей.
У статті розкрито специфіку застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей. Розглянуто чинники покращення якості знань студентів під час самостійного вивчення загальнотехнічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, проблеми впровадження і використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у процесі організації самостійної навчальної роботи студентів та ймовірні шляхи їх розв’язання.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. І. Кучма, О. О. Цись

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.