Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3490Ключові слова:
проектування, педагогічне проектування, система, системний підхід, система «техносвіт – технологічна освіта»Анотація
Авраменко О.Б. Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем.
У статті здійснено історичний, філософсько-методологічний аналіз становлення теорії проектування педагогічних систем та системного підходу як один із головних напрямків методології спеціального наукового пізнання, мета і завдання якого полягають у дослідженнях певних об’єктів як складних систем.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. Б. Авраменко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 608-617. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3490