Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем

Автор(и)

  • О. Б. Авраменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3490

Ключові слова:

проектування, педагогічне проектування, система, системний підхід, система «техносвіт – технологічна освіта»

Анотація

Авраменко О.Б. Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем.

У статті здійснено історичний, філософсько-методологічний аналіз становлення теорії проектування педагогічних систем та системного підходу як один із головних напрямків методології спеціального наукового пізнання, мета і завдання якого полягають у дослідженнях певних об’єктів як складних систем.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Б. Авраменко, афіліація Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Філософсько-методологічні передумови становлення теорії проектування педагогічних систем. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 608-617. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3490