Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності

Автор(и)

  • А. М. Гедзик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3491

Ключові слова:

професійно-графічна підготовка, проектна діяльність, конструкторські знання, оптимізація навчального процесу, типологія задач

Анотація

Гедзик А. М. Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності.

У статті проаналізовано можливості оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності засобами творчих графічних задач, які повинні базуватись на принципах, покладено в основу концепції системи активізації навчання і які охоплюють основні аспекти навчально-виховного процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. М. Гедзик, афіліація Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 617-624. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3491