Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3491Ключові слова:
професійно-графічна підготовка, проектна діяльність, конструкторські знання, оптимізація навчального процесу, типологія задачАнотація
Гедзик А. М. Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності.
У статті проаналізовано можливості оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності засобами творчих графічних задач, які повинні базуватись на принципах, покладено в основу концепції системи активізації навчання і які охоплюють основні аспекти навчально-виховного процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 А. М. Гедзик

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Використання творчих графічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів технологій до проектної діяльності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 617-624. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3491