Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології

Автор(и)

  • Н. В. Дубова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492

Ключові слова:

дизайнерське мислення, мистецька освіта, вчитель технології, старшокласники, художньо-конструкторська діяльність

Анотація

Дубова Н. В. Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.

У статті розглянуто та проаналізовано сукупність психолого-педагогічних умов формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. В. Дубова, афіліація Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Психолого-педагогічні основи формування елементів дизайнерського мислення старшокласників на уроках технології. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 624-629. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3492