Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки

Автор(и)

  • Х. Тамбовська K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine) , Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского , Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3499

Ключові слова:

інтелектуальна культура, прийоми інтелектуальної діяльності

Анотація

Тамбовська Х. Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки.

У статті, на основі аналізу підходів до структури й шляхів формування інтелектуальної культури особистості, розглянуто умови, що сприяють ефективності даного процесу; показані напрями, які доцільно реалізовувати в ході професійної підготовки майбутнього вчителя початкової ланки освіти, зокрема при формуванні прийомів інтелектуальної діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Х. Тамбовська, афіліація K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine), Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Підходи до формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки у процесі професійної підготовки. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 660-664. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3499