Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи

Автор(и)

  • Г. І. Дідук-Ступ’як Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3522

Ключові слова:

мовно-мовленннєва підготовка, інтеракція різнотипових підходів, інтерактивне навчання, когнітивна методика, комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентрично-дискурсний, компетентнісний

Анотація

Дідук-Ступ'як Г. І. Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи.

У статті показано особливості мовно-мовленннєвої підготовки учнів основної школи у процесі застосування інноваційної лінгвометодичної технології «Інтеракція різнотипових підходів до вивчення мови»; з’ясовано актуальність проблематики і завдання наукового дослідження, методологічні засади зіставлення навчальних дій у чотирьох видах мовленнєвої діяльності; з’ясовано окремі дефініції терміна «підхід» і виведено власне трактування цього поняття в методиці навчання мов; описано систему пропедевтичного вивчення словосполучення в п’ятому класі в руслі поєднаного використання таких підходів, як комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентрично-дискурсний, компетентнісний.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. І. Дідук-Ступ’як, афіліація Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 104-116. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3522