Основні підходи до розв'язання проблеми формування пізнавальної самостійності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3523Ключові слова:
самостійна робота, пізнавальна самостійність, навчально-пізнавальна діяльність, самоосвітаАнотація
Євтушенко Н. І. Основні підходи до розв'язання проблеми формування пізнавальної самостійності.
У статті здійснено спробу проаналізувати найпоширеніші підходи до розв’язання проблеми формування пізнавальної самостійності вчителя, які виокремлюються на основі зіставлення мети пізнавальної діяльності вчителя, способів її досягнення та отриманого результату.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. І. Євтушенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Основні підходи до розв’язання проблеми формування пізнавальної самостійності. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 117-124. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3523