Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні

Автор(и)

  • В. В. Желанова Луганський національний університет імені Тараса Шевченка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534

Ключові слова:

професійно значущі якості, готовність майбутнього вчителя до професійної діяльності, поліпарадигмальність, інтеграція наукових підходів, рефлексивна спрямованість, практична орієнтація освіти

Анотація

Желанова В. В. Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні .

У статті розкрито провідні напрями та тенденції дослідження проблеми фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ на сучасному етапі, що збігається із запровадженням провідних ідей Болонської конвенції у систему вищої освіти в Україні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Желанова, афіліація Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

    докторант, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 197-207. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534