Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534Ключові слова:
професійно значущі якості, готовність майбутнього вчителя до професійної діяльності, поліпарадигмальність, інтеграція наукових підходів, рефлексивна спрямованість, практична орієнтація освітиАнотація
Желанова В. В. Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні .
У статті розкрито провідні напрями та тенденції дослідження проблеми фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ на сучасному етапі, що збігається із запровадженням провідних ідей Болонської конвенції у систему вищої освіти в Україні.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Желанова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 197-207. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3534