Партнерське навчання учень – студент педагогічного ВНЗ у самостійному вивченні фізики

Автор(и)

  • Г. П. Половина Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3546

Ключові слова:

партнерське навчання, самостійна діяльність, дослідницька робота, творче мислення

Анотація

Половина Г. П. Партнерське навчання учень – студент педагогічного ВНЗ у самостійному вивченні фізики.

У роботі розглянуто один із підходів підвищення мотивації навчання при дослідженні явища, яке викликало інтерес. До розв’язання цієї пробле ми залучаються вчитель та викладач вищої школи, а також учень та студент педагогічного ВНЗ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. П. Половина, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Партнерське навчання учень – студент педагогічного ВНЗ у самостійному вивченні фізики. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 284-295. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3546