Полікультурний компонент у філософському та педагогічному дискурсах

Автор(и)

  • Д. В. Фурт Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3559

Ключові слова:

олікультурне виховання, полікультурна освіта, культура, культурний релятивізм, полікультурний принцип, багатокультурність

Анотація

Фурт Д. В. Полікультурний компонент у філософському та педагогічному дискурсах.

У статті описано процес становлення ідей полікультурної освіти; висвітлено погляди філософів і педагогів щодо принципів полікультурності та взаємозв’язку між різними культурами.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Д. В. Фурт, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Полікультурний компонент у філософському та педагогічному дискурсах. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 363-370. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3559