Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3562Ключові слова:
мотивація, зовнішня мотивація, внутрішня мотиваціяАнотація
Резунова О. С. Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв.
У статті розкрито значення мотивації до навчання як педагогічної умови формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. С. Резунова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 378-385. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3562