Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв

Автор(и)

  • О. С. Резунова Dnepropetrovsk State Agrarian University , Днепропетровский государственный аграрный университет , Дніпропетровський державний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3562

Ключові слова:

мотивація, зовнішня мотивація, внутрішня мотивація

Анотація

Резунова О. С. Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв.

У статті розкрито значення мотивації до навчання як педагогічної умови формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. С. Резунова, афіліація Dnepropetrovsk State Agrarian University, Днепропетровский государственный аграрный университет, Дніпропетровський державний аграрний університет

    викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 378-385. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3562