Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб'єктно-діяльнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3566Ключові слова:
суб’єктно-діяльнісний підхід, професійно-педагогічна підготовка, суб’єктність студента університетуАнотація
Шеховцова С. О. Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб'єктно-діяльнісного підходу
У статті визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу щодо професійно-педагогічної підготовки студентів університету, а також розглянуто основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. О. Шехавцова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб’єктно-діяльнісного підходу. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 402-409. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3566