Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб'єктно-діяльнісного підходу

Автор(и)

  • С. О. Шехавцова Луганський національний університет імені Тараса Шевченка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3566

Ключові слова:

суб’єктно-діяльнісний підхід, професійно-педагогічна підготовка, суб’єктність студента університету

Анотація

Шеховцова С. О. Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб'єктно-діяльнісного підходу

У статті визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу  щодо професійно-педагогічної підготовки студентів університету, а також розглянуто основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. О. Шехавцова, афіліація Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

    кандидат пед. наук, доцент, докторант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб’єктно-діяльнісного підходу. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 402-409. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3566