Психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3572Ключові слова:
екстенсивний підхід, інтенсифікація, процес навчання, інтенсифікація навчання, активізація навчанняАнотація
Григор’єва М. А. Психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів.
Стаття присвячена визначенню сутності інтенсифікації навчального процесу та висвітленню психолого-педагогічних аспектів інтенсифікації навчальної діяльності студентів у вищому начальному закладі. Запропоновані шляхи вдосконалення змісту навчального матеріалу і методів навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 М. А. Григор’єва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні аспекти інтенсифікації навчальної діяльності студентів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 19-27. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3572