Роль навчальних дисциплін у формуванні саморефлексії майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3582Ключові слова:
рефлексія, саморефлексія, професійна підготовка, майбутній педагогАнотація
Кравець Л. М. Роль навчальних дисциплін у формуванні саморефлексії майбутніх педагогів.
У статті з’ясовано поняття педагогічних технологій, використання яких здійснюється на засадах гуманістичного підходу до формування особистості студентів ВНЗ економічного профілю. Визначено основні проблеми їх номінального використання в навчально-виховному процесі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. М. Кравець

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль навчальних дисциплін у формуванні саморефлексії майбутніх педагогів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 85-95. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3582