Роль навчальних дисциплін у формуванні саморефлексії майбутніх педагогів

Автор(и)

  • Л. М. Кравець Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets , Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко , Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3582

Ключові слова:

рефлексія, саморефлексія, професійна підготовка, майбутній педагог

Анотація

Кравець Л. М. Роль навчальних дисциплін у формуванні саморефлексії майбутніх педагогів.

У статті з’ясовано поняття педагогічних технологій, використання яких здійснюється на засадах гуманістичного підходу до формування особистості студентів ВНЗ економічного профілю. Визначено основні проблеми їх номінального використання в навчально-виховному процесі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. М. Кравець, афіліація Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets, Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко, Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Роль навчальних дисциплін у формуванні саморефлексії майбутніх педагогів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 85-95. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3582