Шляхи формування читацьких інтересів молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3596Ключові слова:
читацькі інтереси, вправи (підготовчо-мотиваційні, репродуктивні, змістовно-інформаційні, творчі, контрольні) та етапи навчання (мотивації та орієнтування; сприймання твору; аналізу тексту; закріплення)Анотація
Компаній О. В. Шляхи формування читацьких інтересів молодших школярів.
Поміж основних питань,що розглядає автор, є визначення теоретичних знань, окреслення умінь, характеристика вправ та етапів, які забезпечують процес розвитку читацьких інтересів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. В. Компаній

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Шляхи формування читацьких інтересів молодших школярів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 178-184. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3596