Дидактика, методика, педагогічна технологія і моделювання навчально-пізнавальних процесів

Автор(и)

  • В. М. Онопа Metallurgical Institute Kryvyi Rih National University , Металлургический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет» , Металургійний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3613

Ключові слова:

дидактика, методика, педагогічна технологія, моделювання навчально-пізнавального процесу, ґрунтовність знань

Анотація

Онопа В. М. Дидактика, методика, педагогічна технологія і моделювання навчально-пізнавальних процесів.

У статті подається логіко-семантичний аналіз та визначається науково достовірна ієрархія понять «дидактика», «методика», «педагогічна технологія». Розкриваються психолого-педагогічні та організаційно-методичні аспекти технологічного моделювання. Запропоновано структурно-функціональні моделі навчально-пізнавального процесу, покликані забезпечити ґрунтовність знань.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. М. Онопа, афіліація Metallurgical Institute Kryvyi Rih National University, Металлургический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет», Металургійний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Дидактика, методика, педагогічна технологія і моделювання навчально-пізнавальних процесів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 295-305. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3613