Підготовка майбутніх педагогів до запобігання негативного впливу інформаційно-телекомунікаційних технологій на учнів загальноосвітньої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4474Ключові слова:
підготовка майбутніх педагогів, негативний вплив, інформаційно-телекомунікаційні технології, віртуальне хуліганство, поведінковий підхідАнотація
У статті розглядається проблема підготовки майбутніх педагогів до запобігання негативного впливу інформаційно-телекомунікаційних технологій на учнів загальноосвітньої школи; розкривається суть негативного впливу інформаційно-телекомунікаційних технологій; висвітлюється структурні елементи системи підготовки майбутніх педагогів до запобігання негативного впливу інформаційно-телекомунікаційних технологій на учнів загальноосвітньої школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. Є. Дмітренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Підготовка майбутніх педагогів до запобігання негативного впливу інформаційно-телекомунікаційних технологій на учнів загальноосвітньої школи. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 47-53. https://doi.org/10.31812/educdim.4474