Збагачення змісту позааудиторної роботи у ВНЗ ідеями інтерактивного навчання

Автор(и)

  • Л. Є. Бєкірова , Crimean Engineering and Pedagogical University, Simferopol , , РВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет" м. Сімферополь

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4475

Ключові слова:

готовність до застосування інтерактивних технологій навчання, інтерактивні технології, зміст позааудиторної роботи у ВНЗ

Анотація

У статті автор розкриває проблему формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання та збагачення позааудиторної роботи у ВНЗ ідеями інтерактивного навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. Є. Бєкірова, афіліація , Crimean Engineering and Pedagogical University, Simferopol, , РВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет" м. Сімферополь

    кандидат пед. наук, викладач

Завантаження

Опубліковано

20-10-2021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

Збагачення змісту позааудиторної роботи у ВНЗ ідеями інтерактивного навчання. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 53-60. https://doi.org/10.31812/educdim.4475