Використання ігрових педагогічних технологій у педагогічній теорії та практиці

Автор(и)

  • О. В. Симоненко , Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Hryhoriy Skovoroda , , ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4484

Ключові слова:

ігрова педагогічна діяльність, дидактична гра, ігрова педагогічна технологія

Анотація

У статті розглянуто поняття "ігрова педагогічна діяльність", "дидактична гра", "ігрова педагогічна психологія", структуру та мету дидактичної гри; проаналізовано функції ігрової діяльності: соціалізації, міжнаціональної комунікації, самореалізації, комунікативну, діагностичну, ігротерапевтичну, коректуючу, розважальну, гуманістичну; розкрито цілі дидактичних ігор: навчальні, виховні, розвивальні, соціальні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Симоненко, афіліація , Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Hryhoriy Skovoroda, , ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

20-10-2021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

Використання ігрових педагогічних технологій у педагогічній теорії та практиці. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 94-100. https://doi.org/10.31812/educdim.4484