Використання ігрових педагогічних технологій у педагогічній теорії та практиці
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4484Ключові слова:
ігрова педагогічна діяльність, дидактична гра, ігрова педагогічна технологіяАнотація
У статті розглянуто поняття "ігрова педагогічна діяльність", "дидактична гра", "ігрова педагогічна психологія", структуру та мету дидактичної гри; проаналізовано функції ігрової діяльності: соціалізації, міжнаціональної комунікації, самореалізації, комунікативну, діагностичну, ігротерапевтичну, коректуючу, розважальну, гуманістичну; розкрито цілі дидактичних ігор: навчальні, виховні, розвивальні, соціальні.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Симоненко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Використання ігрових педагогічних технологій у педагогічній теорії та практиці. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 94-100. https://doi.org/10.31812/educdim.4484