Евристична складова професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4485Ключові слова:
евристичне навчання математики, майбутній учитель математики, професійна готовність, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
У статті висвітлено актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів математики в умовах інформатизації освіти. Запропоновано складові професійної готовності студентів педагогічних ВНЗ до використання інформаційно-комунікаційних технологій в евристичному начанні. Розглянуто деякі прийоми формування евристичної складової професійної готовності майбітнього вчителя до використання ІКТ в евристичному навчанні математики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Павліна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Евристична складова професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 101-106. https://doi.org/10.31812/educdim.4485