Вільне програмне забезпечення як важливий фактор підвищення якості педагогічної освітив контексті євроінтеграційних процесів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4486Ключові слова:
якість викладання, інформаційні технології, вільне програмне забезпеченняАнотація
У статті розглядається проблема підвищення якості викладання вчителями курсу основи інформаційних технологій у закладах освіти в контексті євроінтеграційних процесів, зокрема досвіду використання вільного програмного забезпечення.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. О. Жулаєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Вільне програмне забезпечення як важливий фактор підвищення якості педагогічної освітив контексті євроінтеграційних процесів. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 107-112. https://doi.org/10.31812/educdim.4486