Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії

Автор(и)

  • В. Г. Столяренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4499

Ключові слова:

педагогічна освіта, гармонізація освіти, контроль знань

Анотація

Гармонізація інтелектуальної та емоційної складових навчання на кожному його етапі є запорукою отримання студентами фундаментальної, якісної освіти. Впровадженя інтелектуально-емоційних підходів у навчальний процес. Показано на прикладі організації контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. Г. Столяренко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат хімічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

23-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 163-166. https://doi.org/10.31812/educdim.4499