Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4499Ключові слова:
педагогічна освіта, гармонізація освіти, контроль знаньАнотація
Гармонізація інтелектуальної та емоційної складових навчання на кожному його етапі є запорукою отримання студентами фундаментальної, якісної освіти. Впровадженя інтелектуально-емоційних підходів у навчальний процес. Показано на прикладі організації контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. Г. Столяренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 163-166. https://doi.org/10.31812/educdim.4499