Використання міжпредметних зв'язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів

Автор(и)

  • Д. А. Покрищень , Chernihiv State Technological University , , Чернігівський державний технологічний університет
  • С. І. Прищеп , Chernihiv State Technological University , , Чернігівський державний технологічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4507

Ключові слова:

MathCAD, розрахунково-графічна робота, міжпредметні зв'язки, символьне перетворення, математика, опір матеріалів

Анотація

Обгрунтується необхідність вивчення MathCAD та виконання розрахунково-графічної роботи з теми «Метематичний пакет MathCAD». Подається приклад завдання для розрахунково-графічної роботи з інформатики для студентів механічних спеціальностей. Дана робота дозволить реалізувати міжпредметні зв'язки дисциплін «Інформатика», «Вища математика» і «Опір матеріалів».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Д. А. Покрищень, афіліація , Chernihiv State Technological University, , Чернігівський державний технологічний університет

    асистент

  • автор С. І. Прищеп, афіліація , Chernihiv State Technological University, , Чернігівський державний технологічний університет

    Асистент

Завантаження

Опубліковано

27-10-2021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

Використання міжпредметних зв’язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 113-117. https://doi.org/10.31812/educdim.4507