Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти

Автор(и)

  • Т. В. Старова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4511

Ключові слова:

магістр, інтелектуально-емоційна культура, проблеми професійної підготовки за рівнем «магістр», педагогічна освіта

Анотація

Стаття присвячена проблемам навчання студентів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» в педагогічних вищих навчальних закладах. Запропоновані схеми реалізації вимог суспільства до рівня підготовки у магістратурі на базі інтелектуально-емоційного аспекту під час викладання дисциплін хімічного циклу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. В. Старова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат хімічних наук

Завантаження

Опубліковано

27-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 194-198. https://doi.org/10.31812/educdim.4511