Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4511Ключові слова:
магістр, інтелектуально-емоційна культура, проблеми професійної підготовки за рівнем «магістр», педагогічна освітаАнотація
Стаття присвячена проблемам навчання студентів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» в педагогічних вищих навчальних закладах. Запропоновані схеми реалізації вимог суспільства до рівня підготовки у магістратурі на базі інтелектуально-емоційного аспекту під час викладання дисциплін хімічного циклу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
27-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. В. Старова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 194-198. https://doi.org/10.31812/educdim.4511