Методологічне обґрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4574Ключові слова:
поняття «навчання», навчання математики в технічному університеті, навчання на засадах діяльнісного підходуАнотація
В статті проаналізовані різні підходи до визначення поняття «навчання». Надано методологічне обґрунтування навчання математики у технічному університеті на засадах діяльнісного підходу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
28-01-2011
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Г. Євсеєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологічне обґрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 242-249. https://doi.org/10.31812/educdim.4574