Методологічне обґрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу

Автор(и)

  • О. Г. Євсеєва , , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4574

Ключові слова:

поняття «навчання», навчання математики в технічному університеті, навчання на засадах діяльнісного підходу

Анотація

В статті проаналізовані різні підходи до визначення поняття «навчання». Надано методологічне обґрунтування навчання математики у технічному університеті на засадах діяльнісного підходу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Г. Євсеєва, афіліація , , ,

    канд. фіз.-мат. наук, доцент, Донецький національний технічний університет

Завантаження

Опубліковано

28-01-2011

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Методологічне обґрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 242-249. https://doi.org/10.31812/educdim.4574