Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4575Ключові слова:
компетентнісний підхід, професійно-творчий розвиток фахівця, професійна діяльність, ключові, базові та фахові компетенції, моделювання процесуАнотація
У статті розглянуто ключові поняття компетентнісного підходу у професійній освіті, виокремлено компоненти професійно-творчого розвитку фахівця та запропонована модель формування його професійної компетентності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-01-2022
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. І. Матяш, О. А. Стахова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 249-254. https://doi.org/10.31812/educdim.4575