Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4596Ключові слова:
гармонізація, інтерес, емоція, інтелектуальний чинникАнотація
У статті розглянуто питання гармонізації інтересу, інтелектуального та емоційного чинників, що підвищує ефективність підготовки майбутніх педагогів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 З. В. Друзь

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 342-347. https://doi.org/10.31812/educdim.4596