Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів

Автор(и)

  • З. В. Друзь Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4596

Ключові слова:

гармонізація, інтерес, емоція, інтелектуальний чинник

Анотація

У статті розглянуто питання гармонізації інтересу, інтелектуального та емоційного чинників, що підвищує ефективність підготовки майбутніх педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор З. В. Друзь, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 342-347. https://doi.org/10.31812/educdim.4596