Шляхи гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання на уроках художньої культури в загальноосвітній школі

Автор(и)

  • І. М. Власенко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4597

Ключові слова:

мистецька освіта, урок художньої культури, методи художнього навчання, інноваційні технології

Анотація

У статті розглянуто сучасні тенденції викладання художньої культури в старшій школі. Виокремлено інноваційні технології, що забезпечують єдність впливу на інтелектуальний та емоційний фактори навчання. Запропоновано форми і методи застосування інтегративних, проблемно-евристичних та інтерактивних технологій на уроках.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. М. Власенко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат мистецтвознавства, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Шляхи гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання на уроках художньої культури в загальноосвітній школі. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 347-361. https://doi.org/10.31812/educdim.4597