Шляхи гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання на уроках художньої культури в загальноосвітній школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4597Ключові слова:
мистецька освіта, урок художньої культури, методи художнього навчання, інноваційні технологіїАнотація
У статті розглянуто сучасні тенденції викладання художньої культури в старшій школі. Виокремлено інноваційні технології, що забезпечують єдність впливу на інтелектуальний та емоційний фактори навчання. Запропоновано форми і методи застосування інтегративних, проблемно-евристичних та інтерактивних технологій на уроках.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. М. Власенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Шляхи гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання на уроках художньої культури в загальноосвітній школі. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 347-361. https://doi.org/10.31812/educdim.4597