Розвиток варіативності мислення майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення психологічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4598Ключові слова:
психологія, творче мислення, професійна підготовка, креативність, варіативність мисленняАнотація
У даній статті автором розглядається розвиток варіативного мислення майбутніх інженерів-педагогів. Підкреслюється особливо важливість проблеми в умовах інформатизації і комп’ютеризації суспільства.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Э. Н. Кудусова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Розвиток варіативності мислення майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення психологічних дисциплін. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 361-368. https://doi.org/10.31812/educdim.4598