Розвиток варіативності мислення майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення психологічних дисциплін

Автор(и)

  • Э. Н. Кудусова , , , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4598

Ключові слова:

психологія, творче мислення, професійна підготовка, креативність, варіативність мислення

Анотація

У даній статті автором розглядається розвиток варіативного мислення майбутніх інженерів-педагогів. Підкреслюється особливо важливість проблеми в умовах інформатизації і комп’ютеризації суспільства.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Э. Н. Кудусова, афіліація , , , РВУЗ "Крымский инженерно-педагогический университет"

    аспирант УМО АПН Украины, преподаватель

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Розвиток варіативності мислення майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення психологічних дисциплін. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 361-368. https://doi.org/10.31812/educdim.4598